11 Φεβ Η άτυπη εθελοντική ομάδα μεγαλόφωνων λογοτεχνικών αναγνώσεων “Διάβασέ μου!” συνεχίζει το έργο της κάτω από την στέγη της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης.
Η άτυπη εθελοντική ομάδα μεγαλόφωνων λογοτεχνικών αναγνώσεων "Διάβασέ μου!" μετά από 10 χρόνια δράσεων στη Θεσσαλονίκη, από τον Φεβρουάριο 2026 συνεχίζει το έργο της κάτω από την στέγη της Εταιρίας Λογοτεχνών Θεσσαλονίκης. Σκοπός της ομάδας είναι να διαβάζει φωναχτά λογοτεχνικά , και όχι μόνο, κείμενα σε...
